Dansk Bonsai Selskab
ÅRSUDSTILLING 2026
Vores 45. års jubilæumsudstilling bliver holdt i København d. 9. og 10. maj, nærmere bestemt på kulturhuset Telefonfabrikken i Gladsaxe (Telefonvej 12, 2860 Søborg).
Vi glæder os til endnu en gang at byde velkommen til Yannick Kiggen fra Belgien. Han vil både afholde workshop, demonstration og fungere som dommer ved bedømmelsen af udstillingen.
I anledning af vores jubilæum ønsker vi desuden at lave en særudstilling med historiske træer fra medlemmernes samlinger.
Glæd jer også til et stort handelsområde hvor du kan finde alt fra færdige træer, hjemmedyrkede grundlag, diverse værktøj, gødning og meget mere hos de handlende.
Vi glæder os til at jer alle, og håber I vil være med til at gøre vores jubilæum til en stor og flot udstilling!
Årsudstilling 2026
Program
Fredag d. 8. maj
Opsætning og klargøring
*for medlemmer og udstillere
| 10.00 – 16.00 | Opsætning og klargøring af udstillingsområde |
| 18.00 – 19.00 | Let middag til de frivillige |
| 16.30 – 22.00 | Indlevering af træer og opstilling af træer til udstilling |
Lørdag d. 9. maj
Udstillingen er åben: 10.00 – 17.00
*Udstillere og workshopdeltagere har adgang fra kl. 9.00
| 09.00 – 17.00 | Workshop med Yannick Kiggen |
| 13.00 – 14.00 | Gennemgang af Historisk Udstilling v/ Martin Nielsen |
| 17.00 – 18.00 | Præmieoverrækkelse i Mellemrummet |
| 19.30 – 20.00 | Fællesmiddag på Telefonfabrikken (kræver tilmelding) |
Søndag d. 10. maj
Udstillingen er åben: 10.00 – 15.00
*Udstillere og workshopdeltagere har adgang fra kl. 9.00
| 09.00 – 10.00 | Generalforsamling |
| 09.00 – 10.30 | Workshop med Yannick Kiggen |
| 11.00 – 13.00 | Demonstration ved Yannick Kiggen |
| 13.00 – 15.00 | Workshop med Yannick Kiggen |
| 15.00 – 18.00 | Fællesbillede og nedpakning |
Indgang til udstilling og aktiviteter:
- Indgang til udstillingen er gratis.
- Deltagelse i diverse aktiviteter kræver medlemskab af DBS. Bliv medlem her.